pargajiens 8km
Tiešraides

Ineses Meistarklase “PĀRGĀJIENS 8km LIVE” facebook live 30.05. un 7.06.

“PĀRGĀJIENS 8km LIVE”

Veselā miesā vesels gars 1. daļa

PĀRGĀJIENA  ILGUMS 1,5  vai nepilnas 2 stundas

IESILDĪŠANĀS

Uztaisīsim nelielu izkustēšanos, par pamatu ņemot no Valērija Siņeļņikova vingrošanas iekustinošos vingrojumus un dosimies ceļā.

Kamēr iesim, stāstīšu:

IEPAZĪŠANĀS

Tiem, kas mani nezina, dažos vārdos izstāstīšu, kas esmu un ko ik dienas daru. Kas ir pats, pats, pats svarīgākais, kas šai dzīvē mums jāīsteno. Pie kādiem apstākļiem mums ir veiksme un spēka sajūta, un kuros brīžos to visu zaudējam.

PIEREDZE

Es neesmu fitnesa trenere un vingrošanas skolotājs. Man vienkārši ir ārkārtīgi iepatikusies nūjošana un garo gabalu iešana.

Pagaidām ir tikai pāris mēneši kopš eju, bet gribu to turpināt.

Un tā nu mēs grupā “Tievējam kopā” izmēģinājām uztaisīt vienu šādu 10km garu pārgājienu, kurā ejam kopā – es tiešraidē un visi dalībnieki turot savus telefonus vai nu kabatā, vai rokā, klausoties ar austiņām arī iet.

Mums ļoti patika un secinājām, ka tā noiet ir vieglāk un pat tie cilvēki, kas līdz šim nebija “gājēji”, pieveica šo distanci itin viegli.

TEORIJA

Tā kā sievietes pilnīgi noteikti var darīt vairākus darbiņus vienlaicīgi, mēs ejot varam klausīties vēl kādas atziņas vai atbildes uz kādiem jautājumiem, kuri būtu mums interesanti. Plus vēl parunāt par to, ko darām, plus pameditēt.

Tā kā šoreiz uzliku ļoti plašu tēmu “Veselā miesā vesels gars”, kurā Tu vari atsūtīt jebkuras tēmas jautājumus, par kuriem mēs varēsim parunāt pārgājiena laikā. Nu un ja jautājumu nebūs, tad es pati būšu padomājusi kādas savas pēdējā laika atziņas un runāsim par tām.

Īstenībā jau jautājumus var iesūtīt arī tieši tad, kad ejam, bet nu….ejot rakstīt grūti – labāk atsūti pirms tam.

KĀ SAGATAVOTIES

Protams, noskaņojies uz labu garastāvokli un to, ka Tev šis būs brīnišķīgs pagrieziena punkts pretim veiksmīgai un laimīgai dzīvei slaidā ķermenī.

Uzvelc ērtu apģērbu iešanai un pats galvenais, lai ir labi apavi.

Tu vari arī nūjot. Es ne -jo man būs rokās telefons, kas iestiprināts tādā kā vadāmajā kājā.

MEDITĀCIJA

Katrā reizē LIVE formātā novadīšu meditāciju, lai ir iespēja līdzsvarot, dziedināt un sakārtot enerģētiku.

Atceries, ka pilnīgi viss ir atkarīgs no enerģētikas.

Visa pasaule spoguļo to, kas ir TEVĪ.

Meditāciju mēs darām ejot puspievērtām acīm. Meitenes tievētāju grupā teica, ka var to visu izdarīt lieliski.

AFIRMĀCIJAS

Vai zināji, ka mūsu izturēšanās (un enerģētika) ir atkarīga no informācijas, kas glabājas mūsu zemapziņā?

Afirmācijas ir lielisks veids, kā apzināti piepildīt zemapziņu ar to informāciju, kas palīdz justies tā, kā to vēlamies.

ATSILDĪŠANĀS

Noslēgsim savu iešanu ar nelielu atsildīšanos un izpurināšanos.

 

Otrs pārgājiens arī 8km

Laimīga dzīve 2. daļa

PĀRGĀJIENA ILGUMS 1,5  vai nepilnas 2 stundas

IESILDĪŠANĀS

Atkal sāksim ar iesildīšanos. Tas tā, lai mēs pierodam, ka tas jādara katrā reizē.

Ķermenim ļoti patīk gan slodzīte (ko nodrošināsim ejot), gan pastaipīšanās, lai muskuļi nepiekūst un nepiedzenas ar grūtumiņu.

Kamēr iesim, stāstīšu:

TEORIJA

Otro tematu izvēlējos tikpat plašu kā pirmo, lai vari atsūtīt jebkura veida jautājumus. Bet uzsvars būs tas, ko darām savā laimes terapijā, par ko rakstu grāmatas un galu galā – par to, kas mūs visus ļoti interesē: kā dzīvot laimīgu dzīvi.

Runāsim par domāšanu, par paradumiem, par attieksmes maiņu.

Vārdu sakot par visu, kas mums var palīdzēt MIRDZĒT.

Un dzīvot VIEGLI.

Tu pilnīgi noteikti vari man iesūtīt jautājumus, par kuriem gribi, lai parunājam.

MEDITĀCIJA

Katrā LIVE nodarbībā būs meditācija enerģētikas sakārtošanai, saistībā tieši ar konkrēto tēmu.

MUDRAS

Iemācīsimies kādu jaunu pirkstu salikumu, kas mums palīdz.

AFIRMĀCIJAS

Iemācīšu kā izveidot individuālas afirmācijas, ko lietot enerģētikas sakārtošanai.

ATSILDĪŠANĀS

Un kā jau arī iepriekšējā reizē atsildīsimies un izpurināsimies.

Ieraksts būs pieejams līdz 15. jūlijam

_________________________________________

Dalības maksa par 2 semināriem-pārgajieniem 1,5-2h  ir EUR 20

PIETEIKŠANĀS FORMA
https://ej.uz/nxdh

Atbildēt