Tukums4
Tuvākie notikumi

Tukumā TRĪS NODARBĪBU CIKLS “TIEVĒJAM KOPĀ” AR INESI PRISJOLKOVU / TEORIJA UN PRAKSE no 3.06.

Jūnijā SAJŪTU LĀDĒ piedāvājam vēl nebijušas nodarbības, taču ar jau daudziem zināmu un mīļu pasniedzēju Inesi Prisjolkovu. 3 nodarbību cikls “TIEVĒJAM KOPĀ” notiks trīs trešdienas: 3. jūnijā, 10. jūnijā un 17. jūnijā. Nodarbības būs gan teorētiskas, gan ļoti, ļoti praktiskas. Katrā nodarbībā atradīsim cēloņus, sastādīsim darbības plānu u.c. sev paši, kā arī trešajā tikšanās reizē dosimies 10 km pārgājienā, kura laikā vēl izrunāsim dažādas lietas. Tikšanās laiks: no pl. 18:00-20:30. Katras nodarbības cena: 20 EUR. Plašāks info un pieteikšanās: pa tālruni 29 299 433 vai sajutulade@sajutulade.lv. Nodarbību laikā tiks ievēroti visi Ārkārtas stāvokļa noteikumi.


 

PAR NODARBĪBĀM

Vai esi gatavs šajā vasarā sākt jaunu posmu savā dzīvē? Saprotot, kas ir īstie iemesli, cēloņi, kādēļ bēdas, skumjas, nogurumu vai jebko citu mēģinām “nosist” ar kaut ko garšīgu. Kādam lieki varbūt ir 2 kg, kādam 5, kādam 10 kg vai vairāk. Kādam kg būtu normā, taču tāpat ļoti patīk našķoties, ēst vairāk kā vajadzīgs, “apēst” emocijas vai stresu… Ja vēlies ko mainīt, kopā ar iedvesmojošo lektori, pasniedzēju, daudzu grāmatu autori, mammu un burvīgu sievieti, iesim solīti pa solītim, un sajutīsim, ka viss ir iespējams caur vieglumu un prieku!

pexels-photo-179912 pexels-photo-701016 pexels-photo-1640770 photo-1523757478383-0dff16823e84
pexels-photo-3984726 photo-1477332552946-cfb384aeaf1c photo-1500771181897-517651ae4eda photo-1579812594840-4b4af4a88c7f
photo-1467887633195-23e82423e499 photo-1470072768013-bf9532016c10 photo-1472926373053-51b220987527 photo-1473220351589-cb7ee3ac44e3

I daļa – cēlonis | 3. jūnijs

IEPAZĪŠANĀS

Tiem, kas mani nezina, dažos vārdos izstāstīšu, kas esmu un ko ik dienas daru. Kas ir pats, pats, pats svarīgākais, kas šai dzīvē mums jāīsteno. Pie kādiem apstākļiem mums ir veiksme un spēka sajūta, un kuros brīžos to visu zaudējam.

PIEREDZE

Katram liekam kilogramam mūsu ķermenī ir cēlonis. Un parasti tā ir biežāka ēšana un vairāk ēdiena. Tikai jautājums – kāpēc? Kas izmainījās, ka sāku uzņemt kg?

Manā gadījumā bija apmēram 10gadu piekusums, kurš kaut kā bija uzkrājies. Es vadīju seminārus, rakstīju grāmatas, dzemdēju bērnus, gāju cauri saviem priekiem, zaudējumiem un atkal priekiem. Tad man bija maziņš bērniņš, kas arī prasa savu daļu spēku. Tad pārcēlāmies uz jaunu māju, un izrādījās, ka arī tas prasa ļoti daudz spēka, lai iekārtotos, sakoptu, izmazgātu utt. Nu vārdu sakot – mans cēlonis bija, ka biju nogurusi no visa. Un tā vietā, lai meklētu atpūtu, es kaut kā pamanīju, ka arvien vairāk ēdu. Un nav spēka, tātad atkal jāpaēd. Un jo vairāk nav spēka, jo vairāk gribas uzēst.

Beigu beigās tas laiks no Ziemassvētkiem līdz Lieldienām man palicis sajūtās, ka visu laiku esmu pie galda un ciemojoties ēdu. Ciemiņi mainās, ēdienkarte arī, bet es esmu turpat un …ēdu. No  dabas man nav tendence uz korpulenci, bet …. neviens nevar visu laiku ēst un nekustēties un palikt nemainīgi tievs. Arī es ne. Un tā – ja decembrī man bija 67kg, tad februārī jau 70kg, bet aprīlī 73,6kg. Secināju, ja tūlīt to neapturēšu, attapšos pie 80 vai vēl vairāk. Diktiņām to negribēju. Un tā sākās mans ceļš. Šobrīd esmu atpakaļ pie 67kg, bet nu jau gribu, lai tie pakrītas vēl. Tādēļ aicinu Tevi tievēt kopā.

TEORIJA

Šai sadaļā mēs pameklēsim, kas ir Tavi cēloņi, kādēļ ēd vairāk un svars un tauciņi nāk klāt. Un izrunāsim, kā likvidēt vai izmainīt to cēloni. Parunāsim par motivāciju un iedvesmu. Par atkarībām  jo arī ēšana ir atkarība, saldumi ir atkarība….. un dažreiz pat “nelaimīgums” ir atkarība, no kuras jātiek vaļā).

PRAKTISKAIS DARBS

Iedošu Tev 7 soļu programmu, kā sevi motivēt un iedvesmot jaunai dzīvei, domāšanai un vērtībām. Darīsim to viegli un ar prieku. Uzstādīsim minimālo mērķi. Un tālo vīziju.

KĀ SAGATAVOTIES

Protams, noskaņojies uz labu garastāvokli un to, ka Tev šis būs brīnišķīgs pagrieziena punkts pretim veiksmīgai un laimīgai dzīvei slaidā ķermenī.

MEDITĀCIJA

Katrā reizē novadīšu meditāciju, lai ir iespēja līdzsvarot, dziedināt un sakārtot enerģētiku. Atceries, ka pilnīgi viss ir atkarīgs no enerģētikas. Visa pasaule spoguļo to, kas ir TEVĪ.

AFIRMĀCIJAS

Vai zināji, ka mūsu izturēšanās (un enerģētika) ir atkarīga no informācijas, kas glabājas mūsu zemapziņā? Afirmācijas ir lielisks veids, kā apzināti piepildīt zemapziņu ar to informāciju, kas palīdz justies tā, kā to vēlamies.


 

II daļa – tievēšana | 10. jūnijs

SĀKUMS

Atskats pirmajā nodarbībā. Jautājumi un atbildes par tēmu kopumā.

IEVADS TĒMĀ

Kādēļ ar slaidu augumu dzīvot ir jaukāk un veselīgāk. Kāpēc vispār tievēt un ko mums labu tas dos.

PIEREDZE

Man jau gadiem ir viena un tā pati metode, kā es zaudēju svaru un iegūstu slaidu augumu. Neievēroju diētas. Neesmu dietologs. Un pilnīgi noteikti neskatu kalorijas vai gramus. Piedevām – ēdu visu. Man pašai priekš sevis ir tikai viens noteikums – samazināt ēdiena daudzumu 3x. Vai tas ir viegli? Nu..viegli tas kļūst pēc pusotras nedēļas. Sākumā ar pierunāšanu un sevis motivēšanu.

TEORIJA

Mana vislielākā pārliecība ir, ka mēs visi (es tai skaitā vēl arvien) ēdam pa daudz. Krietni pa daudz. Piedevām kampaņveidīgi. Bieži gadās, ka vakarā “noraujamies”. Tad nu izrunāsim, kā šo visu līdzsvarot un kā samazināt līdz līdzsvaram. Nu un otra lieta, ko vairosim – fizisko slodzīti.

Mans veids ir nūjošana. Es to nemācēju un arī tagad nezinu, vai daru to īpaši pareizi. Bet es daru. Un tas ir pats svarīgākais. Šai rītā, kad šo rakstu, cēlos 5:40, lai 6.00 būtu pie jūras un dotos uz 3 stundām nūjot. Atgriezos pēc 18 km. Ticu, ka var nomest svaru arī bez fiziskās piepūles, bet mans mērķis ir veselīgs, lunkans, stiprs un jauneklīgs ķermenis. Tādēļ kāds no sporta veidiem jāizvēlas un iešana ir mans. Tikpat labi vari braukt ar riteni, peldēt vai skriet. Galvenais ir darīt.

PRAKTISKAIS DARBS

Būs pati tievēšana. Paši sev sastādīsim programmu jeb plānu, jeb apņemšanos. Ēšanu samazināsim 3x mazāk. Un iesim vai skriesim, kāpinot distances garumu. Tikpat labi var sākt ar vienu kilometru. Un ar laiku pusotru. Un pēc tam jau 2. Neviens nesaka, ka jāsāk ar 20 :)

MEDITĀCIJA

Katrā nodarbībā būs meditācija enerģētikas sakārtošanai, saistībā tieši ar konkrēto tēmu.

MUDRAS

Iemācīsimies kādu jaunu pirkstu salikumu, kas mums palīdz.

AFIRMĀCIJAS

Iemācīšu kā izveidot individuālas afirmācijas, ko lietot enerģētikas sakārtošanai.


III daļa – praktiskā nodarbība dabā / pastaiga (vai nūjošana) 10 km | 17. jūnijs

SĀKUMS

Viss notiks ejot. Kamēr iesim, tikmēr stāstīšu

PIEREDZE

Izstāstīšu savu iešanas pieredzi. Kā sākām celties 5:00, lai noietu 5 km. Pēc tam kādā reizē 7 km. Pēc tam jau uzzināju par nūjošanu un arī sākām ar 7 km. Tagad eju ar prieku 20 km. Un visticamāk varētu vairāk, ja tas neprasītu tik daudz stundas.

TEORIJA

Mums jāaizraujas ar iešanu (vai skriešanu) vairāk kā ar ēšanu. Jo ķermeņa atmiņa jau pazīst atkarību. Savukārt atkarību var aizvietot tikai ar citu atkarību. Vēlams – pozitīvu un vērtīgu.

PRAKTISKAIS DARBS

Šī pieredze lai kalpo Tev kā iedvesma un enerģija, lai arī ietu, lai arī celtos un darītu. 10km garumā – gan izrunāsim par tehnisko pusi. Gan elpošanu. Gan vingrošanu. Gan iesildīšanos un atsildīšanos. Nu vārdu sakot, kamēr iešu, visu runāšu, ka kā notiek.

KĀ SAGATAVOTIES

Apģērba ziņā – man ir botas, sporta zeķes, treniņbikses, krekliņš, sporta jaka un vējajaka. Ja eju agri no rīta tad arī cepure un cimdi. Nu un nūjas. Man nav speciāla apģērba. Un sākumā tiešām neiesaku iespringt uz tērpiem. Galvenais ir sākt darīt. Piemēram, es sāku iet (kad vēl gājām bez nūjām) ar ziemas mēteli un timberland zābakiem. Jo galvenais ir dabūt sevi ārā. Kamēr būtu meklējusi atbilstošu tērpu, visa gribēšana būtu pārgājusi :)))

MEDITĀCIJA

Katrā reizē novadīšu meditāciju, lai ir iespēja līdzsvarot, dziedināt un sakārtot enerģētiku. Atceries, ka pilnīgi viss ir atkarīgs no enerģētikas, tādēļ arī ejot mēs pameditēsim vaļā acīm.

AFIRMĀCIJAS

Vai zināji, ka mūsu izturēšanās (un enerģētika) ir atkarīga no informācijas, kas glabājas mūsu zemapziņā? Afirmācijas ir lielisks veids, kā apzināti piepildīt zemapziņu ar to informāciju, kas palīdz justies tā, kā to vēlamies.

healthy-people-woman-girl photo-1480701052301-e48ba86a6a40 photo-1490645935967-10de6ba17061 photo-1511909525232-61113c912358
photo-1515023115689-589c33041d3c photo-1522844990619-4951c40f7eda photo-1523321826514-fcd51dbe0c2e photo-1523446619710-112ccba40f35
photo-1536551739350-d473d0f5d66a photo-1572340248905-86340f405e31 photo-1573878222315-bb224539edc0 Strawberry-Cheesecake-Parfaits-Fifteen-Spatulas-4-640x427

Nodarbību norise: trīs trešdienas, 3. jūnijā, 10. jūnijā, 17. jūnijā, pl. 18:00-20:30
Norises vieta: SAJŪTU LĀDES studijā Tukumā, Pasta ielā 11 (3. nodarbībā dosimies 10 km pārgājienā Tukuma robežās)
Nodarbību cena: katras nodarbības cena 20 EUR
Pieteikšanās: obligāta pieteikšanās iepriekš, jo vietu skaits ir ierobežots – 29 299 433 vai sajutulade@sajutulade.lv
Kam domātas nodarbības: ikvienam (sievietēm, vīriešiem, jauniešiem), kas vēlas saprast patiesos pārēšanās, lieko kg iemeslus, cēloņus, un tievēt viegli un ar prieku; vecumam un fiziskajai sagatavotībai nav pilnīgi nekādas nozīmes

Atbildēt